אפריל 27, 2011

חברת תעופה "טראנסיירו" מבצעת טיסות חגיגיות ליוצאי צבא של מלחמת העולם לכבוד יום הנצחון.

כל שנה חברת תעופה "טראנסאיירו" מבצעת טיסות סוציאליות ליוצאי צבע לכבוד יום הנצחון.במאי השנה משתתפי מלחמת עולם שניה, נכי מלחמת עולם השניה, תושבי לנינגרד במצורת, אסירים של מחנות ריכות הנאציים, וכמו כן זכאים להטבות של עובדי האחורי , לכל אלו יש אפשרות לרכוש כרטיסי טיסה סוציאליים לטיסות פנימיות ברוסיה וכמו כן לטיסות בינלאומיות של "טראנסאיירו".

הייחודיות בתוכנית טיסות של "טראנסאיירו" לכבוד יום הנצחון היה שלרכוש כרטיס טיסה סוציאליים יכלו יוצאי צבא, לא משנה אזרחי איזו מדינה הם כיום ובאיזו מדינה הם מתגוררים.

בשנת 2011 ליוצאי צבא ניתנה אפשרות החל מ27 לאפריל עד 15 במאי להרשם לטיסות חגיגיות במשרדי מכירות ונציגויות של "טראנסאיירו", כמו כן אצל סוכני מכירות של חברת תעופב ברוסיה ומדינות חו"ל. לקבלת כרטיס טיסה סוציאלי יש צורך להציג מסמכים המאשרים השתייכות לקטגוריות יוצאי הצבא. כל טיסה עם כרטיס טיסה סוציאלי צריכה להתחיל בין 27 לאפריל עד 15 לצאי ולהסתיים לא יאוחר מ31 למאי 2011.

לכל יוצא צבא יש זכות לכך שמלווה ( בגיל מעל 18 שנים) יכול לרכוש כרטיס טיסה עם הנחה 50%.
יוצאי צבא ומלווים שלהם לפי המנהג יטוסו במחלקה פרמיאלית כלכלית, אשר מטוסי "טראסנאיירו" נוחים במיוחד.

בהתאם לגידול רשת טיסות פנימיות ובינלאומיות של "טראנסאיירו", גדלות אפשרויות של יוצאי צבא ממלחמת עולם השניה להשתמש בטיסות סוציאליות של חברת תעופה לכבוד יום הנצחון. כך בהקשר לפתיחת טיסות לארה"ב, של חברת התעופה, בחג הזה לראשונה בטיסות של "טראנסאיירו" יגיעו חברי אגודה יוצאי לנינגרד במצורת מניו יורק.

חברת תעופה "טראנסאיירו" כמו כו משתתפת בתוכנית שלטון סנקט-פטרבורג "חוב", במסגרת תוכנית זו במהלך כל השנה מתבצעות טיסות סוציאליות של יוצאי צבא ויוצאי מצורת המתגוררים בעיר הבירה הצפונית של רוסיה.

יוצאי צבא ממלחמת עולם השניה ברוסיה ובמדינות חו"ל כל שנה מודים לחברת תעופה "טראנסאיירו" על אפשרות הניתנת להם להפגש עם חברים מהמלחמה, לבקר במקומות בהם נלחמו ועבדו ולתת כבוד לאלו שנהרגו במאבק עם נאצים.