ספטמבר 20, 2010

"טראנסאיירו" פותחת טיסות ממוסקבה לרוסטוב-נה-דונו, דונצק וריגה.

חברת תעופה "טראנסאיירו" מודיע על תחילת טיסות משדה תעופה "דומודדובו" במוסקבה לרוסטוב-נה-דונו, דונצק וריגה.
חברת תעופה "טראנסאיירו" מודיע על תחילת טיסות משדה תעופה "דומודדובו" במוסקבה לרוסטוב-נה-דונו, דונצק וריגה. ביצוכ טיסות אלו מתחיל בסתיו השנה. בכל שלושת המסלולים ישתמשו במטוסים מסוג בויינג-737-500. בהם מציעים לנוסעים 3 מחלקות שירות: עסקים, מחלקה פרמיאלית כלכלית ומחלקת תיירות כלכלית, מה שיעשה את הטיסות נגישות לכל אוכלוסיות הנוסעים.

הטיסה מוסקבה – רובטוב-נה-דונו תתבצע 5 פעמים בשבוע. היא תהיה מספר 28 בין מסלולים פנימיים ברוסיה של "טראנסאיירו". תחילת הטיסות למרכז אדמיניסטרטיבי של המחוז הפדרלי הדרומי תאפשר לחזק עוד יותר את מקום החברה בשוק הפנימי ולגייס נוסעים נוספים לטיסות ישירות ולטיסות מקושרות.

דונצק יהיה ל"טראנסאיירו" המסלול הרביעי באוקראינה ו-14 בחבר העמים. הטיסות יתבצעו כל יום ויאפשרו לחברה להציע לנוסעים העברות נוחות בין אוקראינה מזרחית ומוסקבה, כמו כן בין הרבה ערים אחרות ברוסיה ומחוצה לה.

ריגה תהיה הנקודה הראשונה במדינות באלטיה ברשת המסלולים של "טראנסאיירו". בתחילת הדרך, הטיסות לעיר הבירה של לטביה יתבצעו פעמיים בשבוע.

כרטיסים לטיסות הנ"ל נמכרים כבר.

פתיחת טיסות מצביעה על יישום עקבי של חברת תעופה "טראנסאיירו", תוכניות התפתחות וקידום שלה, כמו כן הרחבת רשת מהסלולים ברוסיה ומחוץ לגבולות שלה.